CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
CRM is een werkwijze die wordt gefaciliteerd door een technologie, waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat. Hierbij wordt er getracht om elke klant een individuele waardepositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. De gedachte achter CRM is dat klanten een betere behandeling krijgen naarmate zij een hogere waarde vertegenwoordigen voor de organisatie. Met behulp van CRM kunt u de klant zien. Hierdoor kunt u u de klantervaringen en de waardering van de klant waarborgen. |
UNIEKE CRM DIENSTVERLENING
Sapientia Consulting biedt met haar CRM dienstverlening de wijsheid die uw onderneming nodig heeft om te kunnen overleven in een markt, die door informatie wordt gevoed. Door de snelle opkomst van internet en de daarmee gepaarde online informatie, die een klant tot zijn beschikking heeft, kan een onderneming het zicht niet veroorloven om haar klant niet te kennen. |
STRATEGIE EN GEEN SOFTWARE
Customer Relationship management is geen software, maar een strategie, die door middel van technologie wordt uitgevoerd. Inmiddels zijn er in Nederland tientallen CRM-systemen op de markt. De laatste jaren is er er een opkomende trend om deze online te gebruiken in een online hosted model, zodat uw organisatie niet meer in architectuur en hardware hoeft te investeren. Bij het implementeren van CRM systemen is het van belang dat U een nieuwe strategie invoert en niet alleen nieuwe software of een vervanging van de functionaliteit uw oude systeem. . |
Sapientia Consulting Postbus 57133 1040 BA Amsterdam T: +31 (0)20 8950172 Info @ sapientia.nl K.v.k. Amsterdam 14080692 |
NEARSOURCING
Een nearsourcing strategie beidt dezelfde mogelijkheden als een outsourcing strategie, qua kosten, maar biedt meer mogelijkheden voor MKB bedrijven. De voordelen van het nearssourcen naar de regio Transsylvanië in de Europese Unie bestaan uit een unieke mix van kennis, cultuur en nabijheid.
|