CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

 

         CRM is een werkwijze die wordt gefaciliteerd door een technologie, waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat. Hierbij wordt er getracht om elke klant een individuele waardepositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. De gedachte achter CRM is dat klanten een betere behandeling krijgen naarmate zij een hogere waarde vertegenwoordigen voor de organisatie. Met behulp van CRM kunt u de klant zien. Hierdoor kunt u u de klantervaringen en de waardering van de klant waarborgen.

UNIEKE CRM DIENSTVERLENING

 

         Sapientia Consulting biedt met haar CRM dienstverlening de wijsheid die uw onderneming nodig heeft om te kunnen overleven in een markt, die door informatie wordt gevoed. Door de snelle opkomst van internet en de daarmee gepaarde online informatie, die een klant tot zijn beschikking heeft, kan een onderneming het zicht niet veroorloven om haar klant niet te kennen.

STRATEGIE EN GEEN SOFTWARE

 

 

         Customer Relationship management is geen software, maar een strategie, die door middel van technologie wordt uitgevoerd. Inmiddels zijn er in Nederland tientallen CRM-systemen op de markt. De laatste jaren is er er een opkomende trend om deze online te gebruiken in een online hosted model, zodat uw organisatie niet meer in architectuur en hardware hoeft te investeren. Bij het implementeren van CRM systemen is het van belang dat U een nieuwe strategie invoert en niet alleen nieuwe software of een vervanging van de functionaliteit  uw oude systeem.

.

Sapientia Consulting   Postbus 57133  1040 BA  Amsterdam

T: +31 (0)20 8950172  Info @ sapientia.nl   K.v.k. Amsterdam 14080692

NEARSOURCING 

 

         Een nearsourcing strategie beidt dezelfde mogelijkheden als een outsourcing strategie, qua kosten, maar biedt meer mogelijkheden voor MKB bedrijven.  De voordelen van het nearssourcen naar de regio  Transsylvanië  in de Europese Unie bestaan  uit een unieke mix van kennis, cultuur en nabijheid.